De Wonderbaarlijke Reis van Fi

Een muzikale raamvertelling

zie speellijst

De Wonderbaarlijke Reis van Fi is een komisch en indringend onderzoek naar vastzitten, overgave en de zoektocht naar jezelf opnieuw uitvinden. De voorstelling wil een hart onder de riem steken van iedereen die de drempel naar iets nieuws en onbekends over wil, maar wie dat nog niet lukt. Het is een project bestaande uit een voorstelling en een serie workshops van het Michael Chekhov Collectief dat we als De Stichting Koffer graag onder uw aandacht brengen.

Fi zit thuis. Ze probeert heldhaftig alle ballen in de lucht te houden: de zorg voor Jan, fit en gezond blijven, de wachtrij aan de telefoon, de boodschappen. Ze moppert intussen op alles en iedereen. Wanneer plotseling het raam openwaait begint voor haar een wonderbaarlijke reis. Een wonderlijk muzikaal wezen leidt haar van de ene naar de andere onverwachte situatie. Als ze tot overmaat van ramp haar tas kwijtraakt, begint de ellende pas goed. Fi moet al haar routine loslaten en tot op het bot eerlijk zijn. De keus is aan haar: luistert ze? Het is nu, of nooit.

voor meer informatie over dit project: neem contact op met marjolein